Informatii livrare
1. Expedierea comenzilor
In functie de optiunea aleasa, Armeanca ambient.ro se asigura ca intri in posesia bunurilor cat de repede posibil.
Optiunile si termenele de livrare sunt urmatoarele:
a) Curier Rapid - pentru produsele compatibile si in aria de acoperire a
curierului(Cargus,dpd,sameday,palex)
Coletele ce contin produse fragile din categoriile Obiecte sanitare,
Mobilier baie, Cazi baie (cu exceptia Sifoanelor si Suporturilor cazi),
Cabine dus (cu exceptia Rigolelor si canalelor de scurgere), Mobilier
baie, vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier/
transportator cu optiunea de "Deschidere la livrare" pentru verificarea
integritatii produselor in momentul livrarii. Semnarea documentelor de
receptie implica acceptarea produsului ca fiind in stare intacta in
momentul livrarii.
In cazul acestor colete exista posibilitatea perceperii de taxe
suplimentare. Daca livrarea este acceptata cu semnatura de primire,
orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate
fi luata in considerare.
In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat care
nu permite optiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama
catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul
receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in
considerare.
Comenzile de gresie si faianta se expediaza in sistem paletizat, oriunde
in tara, iar costul de transport variaza in functie de destinatie,
greutatea marfii si numarul de paleti necesari. Costul de transport
pentru aceste comenzi va fi comunicat in momentul confirmarii comenzii
finale.
b) Ridicare personală din Show-room situat in Tg-Jiu, Str. Ana Ipatescu 4a.
2. Moduri de livrare a bunurilor
2.1 Livrarea bunurilor se realizează printr-un serviciu de curierat
sau printr-o companie de transport/ casa de expediție. Timpul de livrare
depinde de Produsul comandat/Produsele comandate și este indicat
estimativ de Vânzător înainte de încheierea Contractului.
2.2 Curier Rapid - pentru produsele compatibile și în aria de
acoperire a curierului ( Cargus, DPD, Sameday, Palex).
2.3 Livrarea bunurilor se efectuează exclusiv pe teritoriul României,
la adresa de livrare indicată de Client/Cumpărător.
2.4 Vânzătorul va asigura atât ambalarea corespunzătoare a Bunurilor,
cât și transmiterea documentelor însoțitoare – note de transport
(awb/aviz de expediție).
3. Costurile de livrare
3.1 In funcție de particularitățile produsului, respectiv greutatea, dimensiunea, caracteristicile acestuia, și adresa unde acestea se vor livra, costurile de livrare pot varia. Cumpărătorul va fi informat cu privire la costul livrării anterior confirmării comenzii.
3.2 Anumite tipuri de produse necesită transport specializat, care nu
permite încasarea în momentul livrării. In aceste cazuri se va solicita
plata în avans, iar în procesul de prelucrare comandă, un operator va
transmite Clientului/Cumpărătorului, prin telefon, email sau alt mijloc
de comunicare, toate informațiile necesare pentru efectuarea plății.
Câteva dintre categoriile de produse la care face referire acest punct,
dar fără a se limita la, sunt: căzile freestanding, gresie si faianță,
obiecte sanitare livrate in număr multiplu, etc.
3.3 Anumite tipuri de produse necesită transport specializat, care nu
permite încasarea în momentul livrării. In aceste cazuri se va solicita
plata în avans, iar în procesul de prelucrare comandă, un operator va
transmite Clientului/Cumpărătorului, prin telefon, email sau alt mijloc
de comunicare, toate informațiile necesare pentru efectuarea plății.
Câteva dintre categoriile de produse la care face referire acest punct,
dar fără a se limita la, sunt: căzile freestanding, gresie si faianță,
obiecte sanitare livrate in număr multiplu, etc.
4. Timpul de livrare
4.1 Livrarea coletelor prin serviciu de curierat și/sau casa de expediție
se face de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală.
4.2 Livrarea coletelor prin serviciu de curierat și/sau casa de expediție
se face de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală.
4.3 Momentul de la care începe sa curgă timpul de livrare:
a) în cazul plății prin OP (ordin de plată), în următoarea zi lucrătoare
după încasarea contravalorii produselor de către vânzător;
b) în cazul plății prin card de credit sau debit, în următoarea zi
lucrătoare după primirea de către vânzător a deciziei afirmative din
partea băncii respective;
c) în cazul plății ramburs la livrare, în următoarea zi lucrătoare
după confirmarea comenzii de către Vânzător;